BlogCatalog

Ads 468x60px

vineri, 14 martie 2014

Ce ne tulbură somnul? - 6 motive surprinzătoare


Ce ne tulbură somnul? - 6 motive surprinzătoare
Somnul ar trebui să fie pentru fiecare o modalitate de relaxare. Un somn bun îţi oferă energia necesară pentru a începe o nouă zi. După un somn tulburat ne este greu să fim activi în ziua următoare şi să funcţionăm la capacitate maximă. În Era în care trăim, oamenii au devenit tot mai obosiţi şi sunt tot mai mult în căutarea somnului care să le ofere odihnă maximă şi confort.
Însa de cele mai multe ori, deşi seara abia aşteptăm să ajungem acasă, în pat, dimineaţa ne simţim parcă mai obosiţi ca niciodată. Există totuşi nişte cauze mai puţin obişnuite care ne tulbură somnul. Probabil nici nu le-aţi luat în considerare până acum:
Perna pe care dormi este mult prea caldăNu vi s-a întâmplat adesea să vă treziţi pentru a vă întoarce perna pe care dormiţi? Se pare că temperatura prea mare care se stochează în perna dumneavoastră din căldura corporală împiedică un somn normal. Încercaţi să schimbaţi perna pe care dormiţi cu una dintr-un material care nu reţine căldura corporală si permite eliminarea acesteia.
Afară este lună plină. Deşi aceasta pare o cauză puţin ruptă de realitate, luna plină vă poate influenţa negativ somnul. Deşi nu aveţi vreo soluţie la această cauză, măcar acum veţi ştii de ce nu vă puteţi odihni corespunzător în nopţile cu lună plină.
Nu faci destulă activitate fizică.  Sportul şi mişcarea sunt un factor important care ne influenţează somnul în bine. O activitate fizică regulată vă va oferi implicit un somn odihnitor.
Medicamentele. Ai început recent un tratament medicamentos? Aceasta ar putea fi una din cauzele care îţi disturbă somnul.
Prea multe nopţi nedormite. Dacă ţi se întâmplă des să renunţi la somn pentru a munci peste program sau în favoarea unei distracţii, organismul tău ar putea fi dat peste cap de aceste schimbări. Astfel, când vei încerca să revii la normal, metabolismul tău va fi deja obişnuit cu nopţile nedormite. Pentru un somn calitativ, renunţă treptat la acest obicei.
Microorganismele din aşternutul tău. De când nu ai mai schimbat salteaua pe care dormi? Cea mai potrivită zicală în acest caz este „Cum îţi aşterni, aşa dormi!” Astfel, dacă în patul tău se află multe microorganisme precum acarienii sau alergenii, somnul tău va fi tulburat. Încearcă să îţi schimbi cât mai des feţele de pernă, cearceafurile şi păstrează curăţenia în dormitorul tău  pentru a câştiga lupta cu dăunători invizibili, acarienii.
Daca v-a placut ce-ati citit vizitati aceasta pagina si ajutati-l pe micutul  Adrian sa mearga la scoala.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

 

Anuntul tau aici

Ajutati un copil cu ADHD!

Ajutati un copil cu ADHD sa mearga la scoala.Putin,inseamna mult pentru el!










 
Blogger Templates